Pro klienty zdravotních pojišťoven
V Lázeňském hotelu ROYAL Mariánské Lázně můžete absolvovat odbornou lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.
Jak do lázní přes zdravotní pojišťovnu
Poradíme Vám, jak zažádat u svého lékaře o návrh na lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.
Požádejte svého lékaře, aby vypsal LS ROYAL Mariánské Lázně a.s. na první místo v návrhu na lázeňskou péči.
Možnosti lázeňské péče
Komplexní lázeňská péče (KLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování i celodenní stravu na 21 nebo 28 dnů.
- NOVĚ možnost doléčení po komplikovaném Covid-19.
- Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích za doplatek.
- Možnost rezervace konkrétního termínu za administrativní poplatek.
Příspěvková lázeňská péče (PLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu na 14 nebo 21 dnů.
- Ubytování a stravování si hradí klient sám.
Předběžná rezervace termínu
Vyplněním rezervačního formuláře níže si můžete rezervovat konkrétní termín čerpání KLP a PLP.
Za předběžnou rezervaci konkrétního termínu KLP se hradí administrativní poplatek. Více info o poplatku
Rezervační formulář
ADMINISTRATIVNÍ POPLATEK
- Klient není povinen rezervovat konkrétní termín čerpání KLP. Lázeňské zařízení předvolá klienta po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt.
- Za rezervaci konkrétního termínu KLP hradí klient administrativní poplatek 2 000 Kč / os. / jednolůžkový pokoj a 1 000 Kč / os. / dvoulůžkový pokoj. Ceny jsou platné celoročně.
- Administrativní poplatek je nevratný.
- Splatnost administrativního poplatku je 14 dnů od data zaslání potvrzení rezervace konkrétního termínu.
- Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
- Není-li úhrada provedena v daném termínu, rezervace konkrétního termínu se automaticky zruší.
- Klient si může rezervovat termín čerpání KLP pouze v délce odpovídající příslušné indikaci.
Doplňující informace
- V případě stížnosti nebo reklamace se obracejte na pracovníky hotelové recepce, kteří pro Vás zajistí termín schůzky s kompetentním pracovníkem.
- V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší stížnosti se obracejte na příslušný správní orgán (Krajský úřad Karlovarského kraje) s uvedením důvodu.